5 Şubat 2012 Pazar

Soyak Soho Zincirlikuyu'da Daireler 328 Bin Euro ya

Soyak Soho Zincirlikuyu'da Daireler 328 Bin Euro yaSoyak Soho Zincirlikuyu'da Daireler 328 Bin Euro ya
Soyak İstanbul Avrupa yakası Zincirlikuyu'da hayata geçirdiği Soyak Soho projesinde konut fiyatı 328 bin Euro'dan başlayan fiyatlarla. Soyak Soho Aralık 2013 de Konut teslim edilecek.Soyak Soho projesinde toplam 77 adet konut bulunuyor. İsteğe bağlı farklı iç dekorasyon seçeneği sunan Soyak SOHO projesi akıllı ev özelliği ile fark yaratıyor. Soyak SOHO da daire fiyatı 328 bin Euro ile ile milyon 998 bin Euro arasında değişen fiyatlarla
Soyak İnşaat Güvencesi ile hayata geçirilen Soyak Soho projesinde, YOK ,YOK Aradığınız her şey SOYAK SOHO da



Rezidans ve Concierge Hizmetleri


Sekreterlik/Resepsiyon hizmeti

Güvenlik ve gözetim hizmeti

Misafir kabulü ve yönlendirme

Teknik servis ve bakım hizmeti

Ortak alanların temizlik ve bakımı

Uyandırma servisi

Bellboy



İlaçlama hizmeti

Bitki ve bahçe bakımı

Çöp toplama

Yönetici/İdari personel hizmeti

Temizlik ve house keeping*

Gün boyu alışveriş servisi*

Kuru temizleme ve ütü*



Terzi*

Araç yıkama*

Araca yakıt doldurma*

Lostra*

Taksi*

Yemek servisi*

Çocuk bakımı*



Özel şoför*

Gayrimenkul danışmanlığı*

Eşya taşıma ve nakliye*

Kurye*

Boya yapımı*


Sadece (*) işareti olan hizmetler ücretlidir. Diğer hizmetler aidata dahildir



"İstanbul'un göbeğinin göbeğinde, Soho'da yaşıyorum.
Ben dairemi döşenmiş olarak aldım. Ama kendi zevkime göre döşenmiş, her şeyini seçeneklerin içinden kendim seçtim. Size de öneririm, yok böyle bir rahatlık.
İnanması güç ama Soho'da alışveriş merkezi, spa, fitness center yok.
Aslında bu özellik insanın yaşantısına inanılmaz bir 'privacy' katıyormuş, ben de yaşamaya başlayınca anladım. Kalabalık sizin yaşadığınız yere gelmiyor, siz istediğinizde
kalabalığa gidiyorsunuz.
Peki, canım alışveriş merkezine, spa'ya, fitness center'a gitmek istediğinde ne yapıyorum bilin bakalım.
Sıkı durun söylüyorum.
Otoparka iner gibi yürüyüş tüneline iniyorum.
Evet yanlış duymadınız 'yürüyüş tüneli'! Zorlu Center'a, metro istasyonuna ve metrobüs durağına 1-2 dakikada gidebileceğim bir tünel bu. Benim Soho'nun tam önünden geçiyor. Canım isterse Zorlu Center'a, canım isterse metro ile Kanyon'a ya da Taksim'e gidiyorum. Öyle harika bir durum ki, dışarısı sıcakmış, soğukmuş, yağmurluymuş, falanmış filanmış görmüyorum bile, tünelden yürüyorum, 200 metre sonra Zorlu'dayım.
Soho'nun daha neyini anlatayım ki, koridorlarda tam sessizliği sağlayan halılarını mı, girişinin ihtişamını mı, rezidans servislerinin mükemmelliğini mi, yalnızca 77 dairesi olmasının getirdiği ayrıcalıklı yaşantısını mı?
İyi ki Soho'lu olmuşum.

Teşekkürler Soyak."

Not: Soho'da yaşamaya başlayınca eminim sizler de benim gibi düşünecek, sizler de Soho'yu benim gibi anlatacaksınız. Soho'da görüşmek üzere. SOHO Çağrı Merkezi

Tel 444 7646 (SOHO)
www.soyaksoho.com.tr

Soyak Soho Zincirlikuyu'da Daireler 328 Bin Euro ya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.